pátek 21. prosince 2018

Průvod zuřivých

V dálce hučí
mračno včel
Bílé postavy
a černé lesy
a stébla trávy
a náprstníky
plují nocí

Na kolenou tě prosím!
Přijď si pro mě!
Křičím a rouhám se
V rukou trsy kopřiv
Něco mě šimrá na srdci
Můžeš to dát pryč?

Podlomená kolena
Klín
klínem
vyrážím
dál do tmy bez jména
na bosých nohou
prach

Zlomená,
znetvořená
ve tvém jménu
proti tobě
dát kytici
z mého hrobu
na tvůj práh

V prach otisknout
stopy snů
Nesvá
Tvá
zuřivá
neživá
tebe lačná
Sebe na tvůj práh

Prach zanese
živé rány
prsty
na tvé okno
Zvadlé květy
v hrsti
na sklo
Před ránem je
celá noc
Co se může stát?

Stát ve státě
jsi ty ve mně
vlhké dlaně
oči v sloup
před rozbřeskem
ve vaně
plné krve
a mrtvých
náprstníků

Prosévám sen
mezi prsty
Prosím
Vem si můj
sen zrozený do tmy
Zdálo se mi,
že mě objímáš...


Žádné komentáře:

Okomentovat